KDK Rengøring

Erhvervsrengøring

Vi udfører erhvervsrengøring i Vejen Kommune, heriblandt Vejen, Brørup, Lindknud, Holsted, Rødding og omegn.

KDK Rengøring tilbyder dig erhvervsrengøringsydelserne engangsrengøring,  flytterengøring og fuld service samt faste aftaler.

Hvis du har brug for et andet erhvervsrengøringsydelse, er du selvfølgelig velkommen til at kontakt os og finde ud af, om vi kan hjælpe dig med det. 

KDK rengøring - header picture - erhvervsrengøring i brørup lindknud holsted rødding vejen og omegn

Erhvervskundefordele for nye faste kunder

Vi gør ikke kun vores bedste for at gøre jeres erhvervslokaler rene, men vi gør også vores bedste at hjælpe jer i andre områder!
Lav en fast aftale* med KDK Rengøring og vælg en af disse fordele med vores samarbejdspartnere.
Du kan få det ene gratis, mens du kan få 20% rabat**, hvis du vælger mere end det gratis ydelse, du får.

Forretningsplan udarbejdet af

Ved at lave en fast erhvervsrengøringsaftale med KDK rengøring, får du mulighed for at få en erhvervskonsulent hos Startup Consulting til at skrive en professionel forretningsplan til din virksomhed.
Forretningsplanen kan være til internt brug, til banken eller til investoren.
Værdi 3.000 kr. ekskl. moms (3.750 kr. inkl. moms)

En virksomhedsprofilartikel på

Eller kan du brande og markedsføre din virksomhed og få Startup Magazine til at skrive en professionel virksomhedsprofilartikel, der bliver lagt på startupmagazine.dk og delt på deres sociale medier.
Med i artiklen får du også en link, der hjælper på jeres linkbuilding, til jeres hjemmeside.
Værdi: 2.500 ekskl. moms (3.125 kr. inkl. moms)

En hjemmeside udarbejdet af

Ved at lave en fast erhvervsrengøringsaftale med KDK rengøring, får du mulighed for at få WhizBang!,
der også har lavet denne hjemmeside til at designe
en spændende enkeltsiders erhvervshjemmeside*** til din virksomhed.
Værdi 9.000 kr. ekskl. moms (11.250 kr. inkl. moms)

Vilkår

*Den faste aftale mellem KDK Rengøring og erhvervskunden om erhvervsrengøring indebærer, at aftalens mindst skal løbe i 12 sammenhængende måneder, hvor erhvervskunden skal være en ny kunde for KDK Rengøring, og skal bestå af mindst én almindelig erhvervsrengøring om ugen.

**Det er valgfrit, hvilken kundefordel erhvervskunden vil modtage som gratis ydelse fra enten Startup Consulting, Startup Magazine eller WhizBang!. Udover den gratis ydelse, har kunden mulighed for at spare 20% på de resterende tilbudte ydelser fra de tre samarbejdspartnere ved aftaleindgåelse med KDK Rengøring omkring erhvervsrengøring.

***WhizBang! tilbyder kun design af hjemmesiden for KDK Rengørings nye erhvervskunder. Andre ydelser som løbende backend og sideændringer, hjemmesidetekster, flere sider på hjemmesiden, linkbuilding, blogindlæg, o.l. kan tilkøbes hos WhizBang! efter aftale. Erhvervskunden skal også selv betale for domæne og webhosting hos Simply.com, som WhizBang! bruger. Hjemmesiden bliver opbygget og designet med WordPress og Elementor som værktøjer. Domænet vil være ejet af erhvervskunden og ikke WhizBang!.

Vores erhvervsrengøringsydelser

Erhvervsrengøring

Fra 475 kr. Pr. gang
  • Afstøvning op til 180 cm.
  • Støvsugning
  • Vask af gulv
  • Inkl. rengøringsartikler
Populær

Flytterengøring

Fra 1.500 kr. Pr. gang
  • Total afstøvning
  • Aftørring af alle vandrette overflader
  • Aftørring af skabe
  • Indvendig vinduespudsning
  • Gulvvask af alle gulve
  • Inkl. rengøringsartikler

Fuld service

395 kr. Pr. time
  • Alt under Alm. rengøring
  • Hovedrengøring efter behov
  • Rydde op i alle rum
  • Affaldshåndtering
  • Indvendig vinduespudsning
  • Udvendig vinduespudsning på stueplan
  • Køleskabsrengøring
  • Andre rengøringsbehov efter aftale
  • Inkl. rengøringsartikler

Faste aftaler

Priser aftales
  • Billigere priser end engangsydelser
  • Tilpasset service efter dine unikke behov

Erhvervslokaletyper

Kontorrengøring

Butiksrengøring

Lagerrengøring

Skolerengøring

Børnehaverengøring

Boligforeninger

Almindelig erhvervsrengøring

Almindelig erhvervsrengøring er inklusive afstøvning af alt, hvad der kan nås på højst 180 cm., støvsugning af gulv med og uden tæppe og vask af gulv.

Priser - Erhvervsrengøring

Alle priser er ekskl. moms.

Følgende er varslingstillæg og er procentsatser tilføjet den oprindelige pris:

Vilkår - Erhvervsrengøring

Erhvervslokalerne skal være ryddet op, når rengøringspersonalet når til lokationen. Alle emner, der skal rengøres, efterlades urørt, hvis det er svært for rengøringspersonalet at nå til emnerne eller noget står i vejen for det.
Der kan tilkøbes oprydning til 150 kr. ekskl. moms pr. begyndt 15. minut regnet fra det første minut.

Hvis rengøringspersonalet skal gå højere op end første etage grundet ingen adgang til elevator eller lignende, skal kunden sørge for rengøringsværktøj og -artikler. 
Hvis personalet skal gå op ad trapper højere en én etage, tillægges et gebyr på 5% af prisen pr. etage.

Du skal oplyse det rigtige areal af dine erhvervslokaler. Tjek din lejekontrakt eller lignende, hvis du er i tvivl. Vi bruger DinGeo til at dobbelttjekke arealet, men platformen har ikke altid ret, da der kan have været ændringer, der ikke er registreret.

Personalet udfører ikke andre opgaver, end der er nævnt, hvis andet ikke er aftalt og betalt af kunden.

Betaling skal ske senest ved personalets ankomst.

Flytterengøring/Slutrengøring

Flytterengøring udføres, når en kunde skal flytte ud fra sin nuværende lokation og er en ydelse, der indebærer totalrengøring af det indvendige af boligen. Det kan også være rengøring efter istandsatte boliger.

Priser - Flytterengøring

Prisen for en flytterengøring udført af KDK Rengøring koster således: 30 ganget med erhvervslokalernes samlede indvendige areal + 1.200 kr.

Her er nogle priseksempler:

Alle priser er ekskl. moms.

Følgende er varslingstillæg og er procentsatser tilføjet den oprindelige pris, hvis man ikke har en fast erhvervsrengøringsaftale med os:

Vilkår - Flytterengøring

Erhvervslokalerne skal være helt tomme, når rengøringspersonalet når til lokationen. Alle emner, der skal rengøres, efterlades urørt, hvis det er svært for rengøringspersonalet at nå til emnerne eller noget står i vejen for det.
Der kan tilkøbes oprydning til 150 kr. ekskl. moms pr. begyndt 15. minut.

Hvis rengøringspersonalet skal gå højere op end første etage grundet ingen adgang til elevator eller lignende, skal kunden sørge for rengøringsværktøj og -artikler. 
Hvis personalet skal gå op ad trapper højere end én etage, tillægges et gebyr på 5% af prisen pr. etage.

Personalet udfører ikke andre opgaver, end der er nævnt, hvis andet ikke er aftalt og betalt af kunden.

Betaling skal ske senest dagen før opgavens udførelse.

Fuld service

Fuld serviceydelsen er til virksomheden, der har brug for en ekstra hånd ofte. Fuld service er inkl. al rengøring, du har brug for at få udført indvendigt i huset, inkl. alle de opgaver, der hører under almindelig erhvervsrengøring, hovedrengøring af boligen, oprydning af, hvad du har brug for skal ryddes op, affaldshåndtering, indvendig vinduespudsning, udvendig vinduespudsning på stueplan, og hvad din virksomhed end har brug for, der har relation til rengøring og relaterede emner.

Priser - Fuld service

Prisen for fuld service er 495 kr. ekskl. moms pr. time pr. rengøringspersonale.
 

Følgende er varslingstillæg og er procentsatser tilføjet den oprindelige pris:

Vilkår - Fuld service

Hvis rengøringspersonalet skal gå op ad trapper højere end første etage grundet ingen adgang til elevator eller lignende, skal kunden sørge for rengøringsværktøj og -artikler. 
Hvis personalet skal gå op ad trapper højere en én etage, tillægges et gebyr på 5% af timeprisen pr. etage.

Det betales et depositum svarende til 2 timers arbejde, senest når personalet ankommer til lokationen. Betalingsfristen for eventuelt ekstra timer er 14 dage efter. Hvis opgaven udføres under 1,5 timer, tilbagebetales dele af depositummet tilbage til kunden. Faste kunder betaler bagud månedligt. 

Blog

Læs vores blogindlæg, der er fyldt med gode råd til din rengøring.

Hvis rengøringspersonalet skal gå op ad trapper højere end første etage grundet ingen adgang til elevator eller lignende, skal kunden sørge for rengøringsværktøj og -artikler. 
Hvis personalet skal gå op ad trapper højere en én etage, tillægges et gebyr på 5% af timeprisen pr. etage.

Det betales et depositum svarende til 2 timers arbejde, senest når personalet ankommer til lokationen. Betalingsfristen for eventuelt ekstra timer er 14 dage efter. Hvis opgaven udføres under 1,5 timer, tilbagebetales dele af depositummet tilbage til kunden. Faste kunder betaler bagud månedligt.